Святлана: добры дзянек. тыдзень назад села на дыету. купіла прадукт редуксин 15. на тры дзянек прыему ўбачыла што выйшла сып. Адразу скончыла піць т. к.

у анотации напісана што гэта пабочнае з'ява. Цяпер не піла але пасля абеду вельмі страшна пачаў хварэць злева ніжэй паясніцы. Па пачатку былі роўненькія болю а цяпер як колючыя бываюць. Падкажыце што ж усе-такі гэта такое? што неабходна рабіць?

Адказ доктара:

Почетаемая, Святлана, «болю злева» могуць быць па некалькіх прычынах. У-1-х, пасля прыему прадукту верагодныя пабочныя рэакцыі з боку кішачнага гасцінца, завала або дыярэя могуць дадаткова суправаджацца болем злева ў праекцыі дыстальных аддзелаў тоўстай кішкі. У-2-х, калі прасачыць сувязь з ныркамі, то гэта можа быць праявай прыступу нырачнай колікі. І яшчэ гэта можа быць праявай мышачнай болю, зусім не звязанай з прыемам прадукту.

Каб зусім даведацца прычыну, патрэбна кансультацыя хоць бы тэрапеўта. Агляд доктара ўжо дапаможа обусловиться, якія канкрэтна захворвання трэба дыферэнцаваць. Ультрагукавое даследаванне нырак і мачавой бурбалкі дапаможа выключыць мачакаменная хвароба.